maandag 23 september 2013

GREECE FOOD // FETA PAKKETJES

Toen ik afgelopen zomer in Griekenland was , heb ik heel wat eten geproefd. Ik ging namelijk elke dag uiteten. Ik heb onder andere  olijven , vlees ,vis , muchrooms in garlic, pasta en pizza's en ander Greece food gegeten. Maar het lekkerste was toch wel het feta pakketje, zo lekker dat ik het thuis ook heb geprobeerd
































Als de pakketjes geserveerd werden , kwam het vaak sissend op je bord. Geserveerd op een klein rond schaaltje in aluminium folie overgoten met groenten (paprika, ui etc.)



Op de foto's vind je mijn zelfgemaakte versie:

Benodigheden
-Feta (blok)
-champignons
-uit
-paprika
-aluminum folie

- Leg het feta blok in het midden van  de aluminum folie
- Snij de groente die jij lekker vind en leg deze op en om het blok heen
- Vouw de feta in de alliminium folie en leg her in de oven
-De tijd dat de feta in de oven moet hangt af van hoe zacht/hard/warm/koud je je fetapakketje wil hebben 

Eet Smakelijk

1 opmerking:

  1. Dit is denk ik niet echt iets dat ik lust haha. Aankomende herfstvakantie ga ik naar Kreta, dus ben erg benieuwd naar het Griekse eten daar :)

    BeantwoordenVerwijderen