dinsdag 15 oktober 2013

Kledingkast SALE

 

Ik ben echt gemaakt voor het uitstellen van dingen, helaas...
Volgens mij stond deze activiteit al sinds vorig jaar , als het niet eerder was op de agenda. En dan heb ik ook nog het schrijven van blogberichtjes  die ik maar uitstel .. ook al heb ik genoeg ideeën hoor ik verzin altijd een excuus
-ik ben moe
-morgen
-druk
-geen tijd
-geen zin
-andere leuke dingen

Maar gister was het eindelijk zo ver, ik ben mijn kledingkast ingedoken, en heb mijn leuke kleding die ik bijna niet meer draag op marktplaats gezet klik hier voor het linkje.. o.a mijn Adidas vest die ik kost omdat iedereen hem had en mijn donnay joggingsbroek die OOK iedereen had (meeloper ben ik eigenlijk haha) en een paar leuke vestjes van vero moda, uit de outlet op Texel.
Hopelijk helpt dit berichtje mij om wat vaker te schrijven , want ik vind schrijven leuk :D
& mijn kledigkast opruimen vind ik ook leuk ... want heb mijn rokje weer gevonden die ik al heel lang kwijt was



 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten