vrijdag 27 december 2013

CHRISTMASS PRESENTS



Ik ben supergoed verwend dit jaar :D'
voor de tweede keer vierde ik kerst ook bij mijn vriend thuis. Ook vierde we kerst dit jaar thuis met cadeautjes , leuk ... I LIKE PRESENTS





KRULTANG CARMEN|DOUGLASBON a 15euro| KAPSTOK|HIPPE KIPPEN SPEL|2 DOUCHESPONSEN| TIRZA DVD|FASHIONCHECK|PARFUM|CHOCOLAATJES WITTE SNEEUWPOPPEN|2 BIOSCOOPBONNEN a7,50 p/s




Eigenlijk was de krultang het enige wat op mijn lijstje stond , maar met de rest ben ik ook superblij.. het komt allemaal erg goed van pas!!!

En dan kreeg ik als klap op de vuurpijl ook nog een supermooi horloge van fossil van mijn vriendje <3
en hoe was jullie kerst?

1 opmerking:

  1. Echt leuke kadootjes heb je gekregen demo! en dat terwijl je alleen die krultang had gevraagd hihi! ik zal mijn kado's ook even online zetten kan je even kijken

    BeantwoordenVerwijderen