donderdag 24 oktober 2013

RANDOM AANKOPEN

Eigenlijk zou ik al mijn geld moeten sparen,want ja ik wil nog zo veel .. ik wil namelijk mijn rijbewijs, maar helaas moet ik daar toch wel 1500 euro voor uittrekken en met mijn wekelijkse marktbaantje heb ik dat voorlopig nog niet bij elkaar gespaard. En dan heb je nog zomervakantie 2014 waar ik voor moet sparen.

En toch kom ik deze aankopen niet laten liggen


<3
En serieus mijn hart ging harder kloppen toen ik deze pet op marktplaats zag, je moest eens weten hoe snel ik de verkoopster mailde.. DEZE MOEST IK HEBBEN!!!
Rond mijn verjaardag in april heb zag ik deze pet liggen in de H&M, ik was gelijk verliefd <3 maar ik wilde ook een dikke party geven dus heb ik hem niet gekocht.. een paar weken later toen ik weer in amsterdam was bleek hij overal in nederland uitverkocht te zijn, ik was intens verdrietig:'( tot aan vorige week  want toen stond hij op marktplaats
    nog een keer
    ....& nog een keer


<3
Ik heb deze film toen hij uitkwam al in de bioscoop gezien, maar toen ik hoorde dat er vanaf zaterdag  26april een serie van te zien is, besloot ik om de DVD maar te kopen om weer even in te komen... ik ben VERLIEFD OP IBIZA

<3
&natuurlijk een mapje voor mijn kaarten project (die nu even op een laag pitje staat) .. Hier kwam mijn moeder mee aanzetten maandag, dankje mam nu kan ik het tenminste echt goed ordenen.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten