vrijdag 1 november 2013

WEG VERSTAND!!



Daar lag ik dan vanaf maandag samen met mijn zakdoekjes en ibuprofen in mij bedje. Ja ik was ZIEK!!!! Balen, en dan had ik ook nog verschrikkelijke pijn in mijn kaak/kies/wang/oor en hoofd :( , mijn verstandkies kwam door. Dus ik maandagmiddag stoer naar de tandarts
zegt die sexy tandarts ..
'wil iets tegen de pijn , of zal ik hem er maar gelijk uittrekken'
Dus ik zei: 'trek 'm er maar uit'


Lag ik dan hoor op die tandarts stoel , mond open , dagen amper gegeten, slechte weerstand.
Hij mij verdoving geven , val ik dus bijna flauw, hij trekken/duwen/snijden , val ik bijna weg ... hij nog wat hechten. En toen was ik er van af.

Helaas voelde ik me de dagen erna niet zo lekker, dus ben ik nog maar even in mijn bedje gaan liggen
MAAR WEL MET MIJN BESTE VRIEND IBUPROFEN





 follow this blog with bloglovin'     >>>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten